Sjuk

Hejhej.
Jag är inte tillbaka riktigt än då jag har blivit sjuk med feber och halsont - jag orkar alltså inte blogga då.

Men jag kan dra en snabb uppdatering om vad som har hänt sen sist.

I torsdags var jag i Wäsa med Jimmy och åkte slalom. Anledningen till att jag gjorde det var för att vi ska till Fjätervålen på tisdag och jag hade inte åkt på ett år, så jag ville bara se att jag "fortfarande kunde", hehe.

Igår så vaknade jag och hade lite ont i halsen. Men det gick över under dagen. Fast sen började jag nysa och blev täppt i näsan och hade lock för öronen hela dagen. Men iallafall, sen följde Minde med mig hem efter skolan för att vi skulle åka till Rättvik på Club Delight Whitenight. Och vårat första intryck var "vad litet det är?". Så redan efter tjugo minuter ville vi därifrån, för ingen dansade och musiken var dålig. Men vi tänkte att vi ger det en chans i ett par timmar, men det blev inte direkt bättre. Så vid tio ungefär ringde vi efter mamma och Rakel som kom och hämtade oss. Då for vi på Donken ett tag och sen hem igen. Var hemma vid halv ett (Club skulle ha slutat ett, haha) och både jag och Minde var döda. Så vi somnade direkt vi kom hem typ.

Idag vaknade jag med feber och mera ont i halsen. Så vi spenderade dagen i soffan framför TVn.

Och ja, nu sitter jag här, men det är jobbigt för jag har ont i hela kroppen. Så jag ska snart återgå till soffan. Ha det bra. Är tillbaks till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback