Sluta tidigt

Hejhej!
Både igår och idag slutade vi 11 i skolan. Chill. Anledningen till det är utvecklingssamtal, som jag faktiskt ska på klockan två. Kommer inte bli roligt. Jag gillar verkligen inte läraren jag ska ha det med, så det gör inte saken bättre.

Sen måste jag fixa en praoplats också. Jag vill inte ens praoa, men man måste. Annars räknas det som skolk, och jag vill inte direkt ha en veckas skolk. Men jag ska fråga hos dagmamman som Olivia, Theo, Isac och Noel går hos om jag får vara där. Det är ändå rätt lugnt där. Det är bara det att jag praoade där i femman också..hehe. Men idag fick jag reda på att man skulle lämna in lappen imorgon, bra där.

Men nu ska jag dra, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback