Bilder från Barnmässan


Söta handdukshundar på hotellrummet

Vi käkade på Subway

Mamma tränade och vi andra bastade i bastun som syns i bakgrunden

Hotellfrukost ♥

Familjen Annorlundas största fan kom dit, Hannes.

Några från familjen Norrström

Victor Ilmrud

Victor, Selina och Oliver

Skulle ta en bild på barnen...

...som blev fler...

...och fler...

...sen kom några mammor och joinade...

...sen kom familjen Göransson-Stenman...

Några av alla Dagispåsar som skulle delas ut.

Småfolk russin

Agnes från Dingle

Kevin Norrström

Lovisa och jag

Ludde och Victor "bråkar"

Victor Norrström

Söta Adam Ilmrud blev målad som sin giraff

Linnéa och Charlie (tror jag.. eller så var det Colin)

Den sista bilden från Barnmässan.

Lite kortfattat nudå - det har varit tre superroliga och superjobbiga dagar i Karlstad. Roligt att få träffa allt folk osv med jobbigt att gå upp tidigt och dela ut Dagispåsar som egentligen var anledningen till att vi åkte dit, hehe. Men jag ska inte klaga, för om man tänker på det roliga så väger det upp det mindre roliga så att säga! Igår var det ju nästan roligast, för då hängde vi i montern, som familjerna Norrström och Ilmrud hade, i stort sett hela dagen förutom den stunden vi jobbade. Jag längtar redan tills vi får träffa alla igen!

Kommentarer
♥ Skriven av: Olivia

På den 8:e bilden är det Selina nt Engla ;)

Blev du kompis me någon från någon annan familj?

Eller/och blev Linnéa,Matilda elr Lovisa de? Vem/vilka isf? ;)

2011-03-28 @ 17:04:52
♥ Skriven av: Anonym

Kan du tänka dig att vara tillsammans med nån av killarna från familjen annorlunda som inte är under 10 ? :)

2011-03-28 @ 20:15:51
♥ Skriven av: Linn<3

Den där hannes kan inte va det största fanset av familjen annorlunda de e JAG!!! Jag älskar det...För ut var det eran familj som va bäst men nu ilmrud!!!!!!!!För mig skulle det va lika stort att träffa er som när ilmrud träffa zlatan XD//Linn<3

2011-03-30 @ 21:04:54
♥ Skriven av: Linn<3

eller att träffa ilmrud

2011-03-30 @ 21:07:37
URL: http://liiinzan.blogg.se/
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Attans, jag som hadde tänkt klippa mig innan mässan!

2011-04-10 @ 02:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback