Svar på frågestunden del 1

Du eller Linnéa har berättat att ni har varit i Mellbystrand. Och sovit i en Husvagn, var ni i Mellbystrand i Halmstad eller finns det en till Mellbystrand där ni bor?
Ja, vi var i närheten av Halmstad. Det finns inget annat.

Något bra tips på att få vänner?
Vara sig själv och inte låtsas vara någon annan för att få vänner.

Hur gammal är du?
15

Hur varmt är det i snitt på sommaren hos er? Alltså inte den dagen då det är som kallast och inte heller varmast!
Typ 25 eller nåt

Hur är din och Alex relation? Bråkar ni mycket eller umgås ni mycket, alltså gör saker tillsammans kan sitta och prata och sådär?
Nej vi pratar typ aldrig. Vi sitter i våra rum vid datorn och ses när vi äter, mer än så är det inte tyvärr.

Träffar Alex eran riktiga pappa mer än vad du gör?
Nej

Ska du också flytta som Alex har gjort sen?
Jag lär väl, för det finns inget bra gymnasium i närheten som jag vill gå på.

Vilket år är du född? Och vilket år är Linnéa född?
96 och 97

Kan du lägga ut en video när du filmar huset?
Linnéa skulle det, men det verkar inte bli av.

Hur många syskon har du?
9

Har du varit med och bestämt namn åt de, eller har din mamma och pappa bara gjort det?
Jag gav förslag på att Lovisa skulle heta Elin i andranamn, vilket det även blev i slutändan. Men det är det enda.

Vad är det sämsta respektive det bästa med att ha en så stor familj som du har?
Det bästa är väl att man aldrig är ensam och att man kan låna saker av varann och det sämsta är tvärtom, när man vill vara ensam men inte får och när man tar saker som man inte får. :)

Är det jobbigt att behöva passa småsyskon osv? Hur ofta får du göra det typ?
Vi behöver inte passa dom små så mycket längre eftersom det oftast är så många hemma att man ser efter varandra.

Om din mamma och Jörgen gick isär, vem skulle du bo hos då?
Mamma såklart eftersom Jörgen inte är min riktiga pappa.

Vilken är din favorit affär?
Gina Tricot

Favorit smink?
Märke eller produkt?

Vilken är din favorit sak?
Min mobil

Vad är det bästa med Älvdalen?
Att alla känner alla

Vad är det sämsta med Älvdalen?
Att alla känner alla

Vem bråkar DU mest med av dina syskon?
Linnéa

Vilka bråkar mest av dina syskon?
Dom små

Skulle du önska att Linnéa, Matilda, Lovisa, Evelina, Olivia, Theo, Isac & Noel var dina hel syskon, eller är du glad att dem är dina halv syskon?
Jag tänker väl inte på om dom är mina "halv"syskon.

OM du skulle få fler syskon (vet att du inte kan få det men ändå) skulle du vilja ha en/flera småsystrar eller småbröder?
Vill inte ha flera syskon

Kan du inte lägga ut bilder på hur du sminkar dig?
Jo

Vad vill du läsa till på gymnasiet?
Ingen aning

Har du trä eller sy slöjd?
Sy

Var skulle du vilja bo någonstans när du flyttar?
Inte i Älvdalen iallafall

Om du skulle blivit en kille, vad skulle du haft för namn då?
Victor eller Sebastian, höhö

Har du något tips på var man kan praoa?
Nej jag undrar detsamma

Kommer din familj att vara med i Familjen Annorlunda igen någon gång?
Förmodligen inte

Kan inte du och Linnéa videoblogga tillsammans någon gång?
Vi har gjort det en gång redan men det var bara hon som la upp den. Kolla i hennes kategori för videos eller nåt sånt så finns den säkert där.

Har du hett temperament?
Vet inte, tror inte det iallafall

Hur ofta går du på fest?
Inte ofta, det är väl Coz, Made in Älvdalen, Luciafestinatt, M&M och sånt bara.

Vad har du för klädstil?
Jag har ingen klädstil. Jag tar det jag tycker är snyggt bara

Hur många barn har Jörgen?
8

Hur många barn har din mamma?
10

Har du något annat syskon på din pappas sida?
Nope

Hur många gånger har du varit kär?
Kanske två på riktigt

Är du kär nu? Om inte vill du vara?
Nej det är jag inte och jag kan inte påstå att jag vill det heller

Hur många killar har du haft?
Ingen

Har du någon kille nu?
Nej

Hur skulle din dröm kille se ut?
Bruna ögon, mörkt hår, snygga armar och händer, gärna magrutor. Ja, typ så. Och sen vara snäll och sånt såklart.

Hur mycket betyder utseende för dig?
Mig själv eller på andra? Det är ju utsidan ger insidan en chans så..

Tycker du själv att du ser bra ut?
Ibland


Kommentarer
♥ Skriven av: Olivia

Vad har du för kamera ? :) Kan du vara snäll att svara på min blogg, för jag är i behov av en systemkamera, och tycker du tar så fräcka och snygga bilder !

2011-03-08 @ 19:10:13
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback