Asså fan!

Kan ni ana hur arg jag är just nu eller!? Den där som låg före mig igår i iPad tävlingen är ju hur långt före både mig och Linnéa som helst nu! Alltså jag ger upp. Jag kommer inte vinna. Jag hade ett hopp i början när jag skickade in mitt bidrag, men nu har jag frågat typ ALLA jag kan komma på. Bloggen, bdb, facebook, allt! Så nu tänker jag sluta försöka, har liksom ingen chans längre ändå. Inte Linnéa heller. Så tack för alla som röstade och stöttade oss, men nu ska vi, eller åtminstone jag, sluta med den där dumma tävlingen.

Men tack igen för alla röster ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: fanny

hej , tråkigt .

röstat innan , skulle rösta igen men det gick inte men jag har iaf röstat 2 gånger , kanske nt hjälpte menmen .



ps. grymt bra blogg ds.

xoxo ♥

2011-05-05 @ 16:29:11
♥ Skriven av: felicia

snyft snyft det där lät sorgligt!

Ge inte upp ni är ju bäst ;)

Kom igen heja heja <3

Ni klarar det. Vill så gärna att ni ska vara med på familjen annorlunda igen <3 Så roligt när ni var med. Kan du inte lägga upp lite bilder på dina syskon så man ser hur dom ser ut nu? Jah vet detta blir ju en konstig kommentar men ändå . Ha det bra och ge inte upp <3 Kan göra reklam för det i min blogg kom jag på <3

2011-05-05 @ 20:19:03
♥ Skriven av: Elin

ge inte upp!

be dina kompisar att länka dej på sin msn,bdb,fb,blogg osv. jag lovar att dom flesta kommer rösta för bilden är så sjukt fin :)

2011-05-05 @ 21:11:49
♥ Skriven av: fffefqfgeagsd

när kommer den nya desainen?

nu har de ju gått några veckor sedan du sa att den skulle komma:)

tyker att alla som inte har röstat på ditt bidrag ska göra det kommentera många bloggar och länka till dem så får du nog fler röster:)

be också dina vänner att de ska hjälpa dig och skriva på sina bloggar att de ska rösta på dig:)

din mamma har väll också en blogg b henne att skriva de på hennes blogg.

fråga matilda om hon kan skriva de på sin blogg gör allt du inte har gjort för att din bild är så sjukt fin så den är värd att vinna

2011-05-06 @ 13:13:42
♥ Skriven av: Idaaa :)

Hejsan Amanda! :D vet du om att det är rea på nelly.com? Rabbaten ligger runt 50-70& rabatt :)

Ha det braaaa! :D

2011-05-06 @ 17:53:48
URL: http://www.youreheart.devote.se
♥ Skriven av: Joline

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:48:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback