Egentligen ska jag inte bry mig...


...men asså ibland kan jag verkligen inte låta bli.

Ja, jag kanske ville vinna en iPad 2. Och vadå "men det är din syster"? Och? Jag bryr mig inte, vi har tävlat mot varandra ända sen vi deltog i tävlingen, sen att hon nu från första dagen ungefär har frågat folk om röster och inte jag så är det väl upp till henne, jag ångrar NU att jag inte höll på lika mycket som henne nu när hon vann. Sen är grejen den att ingen kommer få röra iPaden (fast det hade ingen fått gjort om jag hade vunnit heller så det ska jag inte säga någonting om). Men jag blir ändå så jävla dålig förlorare. Det fattades 45 för att jag skulle ha varit trea. Och eftersom att det var en så pass enkel tävling blir jag ännu surare för att om jag hade försökt liiite mer så hade det kunnat vara jag som hade vunnit.

Men ja, jag förstod bara inte det "elaka" i kommentaren, för det finns inget elakt? Haha..

Kommentarer
♥ Skriven av: Annsi

Jag vet att det inte är någon tröst men lite kanske?! Tycker att din bild är finare!

2011-05-16 @ 00:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback