Kom igen nurååå ♥

Hello!
Nu har jag just gjort våfflor och ätit. Såå gott!

Sen kikade jag in på visadintalang.se för att se hur jag låg till, OCH VAD SER JAG? Jo det är två stycken som har börjat ta täten mellan mig och Linnéa! Inte okej! Så nu börjar jag igen, RÖSTAAAAA, jag vill verkligen vinna. Det räcker om man är etta, tvåa eller trea för att vinna. Så snälla ni kära bloggläsare, som inte har röstat än förstås, do it! Jag kommer isåfall kunna blogga oftare för att en iPad är lätt att ta med sig överallt (det är alltså en iPad man vinner), så då kommer min blogg kanske bli roligare? Så snälla, vinner jag så lovar jag att blogga MINST tre gånger per dag. Vad gör jag nu? En halv? Höhö.. Men jag har haft så fullt upp de senaste veckorna att det helt enkelt inte har funnits tid över. Eller okej, där ljög jag. Jag hade ju fan lov nyss, men då ville jag ha lov, och jag gjorde ändå inget speciellt som var värt att skriva om.

Såå, är ni med mig eller?!?! Om det är värt en halv minut av erat liv att klicka på en länk och en knapp som kan göra att jag börjar blogga mer, gör ni det då? :D

(Och nu gissar jag att när Linnéa har läst det här så kommer hon göra ett liknande inlägg och skriva ungefär samma sak som mig, men då är hon bara wannabe, okej? Så rösta inte på henne! Mahahha..)

Klicka här!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Heej!

Men man kan bara rösta en gång per dator...

Och jag har rösta med typ 5 olika datorer, men det går tyvär int att rösta mer för min del:(

2011-05-04 @ 19:37:22
♥ Skriven av: elin

har röstat för längesen, men håller tummarna för dig !!

2011-05-04 @ 20:03:52
♥ Skriven av: ida :D

jag har röstat! :D

2011-05-04 @ 20:28:52
URL: http://youreheart.devote.se
♥ Skriven av: Joulin

Jag har röstat! Lycka till! Du tar hem detta! Jag hejar på dej! :)



kram

2011-05-04 @ 21:54:47
URL: http://joulinsplace.blogg.se/
♥ Skriven av: Alice

Hej Amanda!

Så du kommer vinna en iPad! Så roligt! Jag har röstat på dig och hoppas du vinner. Själv sitter jag här med en iPad, de är riktigt bra tycker jag. Fast det är min pappas och han fick den gratis. :)

Jag säger det ännu en gång till, hoppas du vinner! Älskar din blogg och dig!

2011-05-05 @ 07:22:07
♥ Skriven av: Hanna

Jag röstade! Kan man rösta flera ggr?

2011-05-05 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback