Rörigt inlägg känner jag att det här blev

Hejhej!

Jag blev just klar med matteläxan, så nu ska jag bara göra klart en grej till engelskan.

Igår blev det inte mycket bloggande. Jag låg och kolla Pokémon och Burlesque, och senare på kvällen åt jag våfflor och kollade på The Proposal. Härlig dag om jag får säga det själv. Haha.

Jag kom på att jag har glömt berätta om vad jag gjorde i lördags, alltså Valborg. Det var egentligen inget speciellt, vi hade lite främmande som vi grillade med och spelade spel. Sen åkte jag och mamma upp i Rot för att kolla efter några majbrasor, men det var inga. Jag tror inte att det var så många som hade tillstånd att ha eldar pga att det har varit så torrt i marken och blåsigt just då.

Annars då? Den här dagen var riktigt seg och jag känner på mig att resten av veckan blir det också för att jag inte har något att se fram emot. Har inte något planerat alls på jättelänge.

Men ha det så bra så ska jag göra klart den där engelskan, puss ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Elin

Heej! Jag har bara en enkel fråga :)

Vet du vart Rättvik ligger, isåfall är det nära Älvdalen? :)

2011-05-02 @ 19:12:50
♥ Skriven av: Lovisa

Din blogg är bäst.. Läs min med

2011-05-03 @ 18:50:07
URL: http://www.lelleking.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Ida :D

jag har röstat amanda :D

2011-05-04 @ 11:06:21
URL: http://youreuheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback