Yesterday

Säg inte att jag INTE bloggade igår?!?!? Varför inte? Hm.. Låt mig tänka efter... Jo, nu vet jag. Ska berätta för er här nedanför.

När jag kom hem från skolan började jag med att proppa i mig MASSA mat av olika slag och sen glass. Sen låg jag på köksbänken (vadå, vem brukar inte?) och smsade så jag blev astrött. Då skulle jag gå och lägga mig på soffan och sova lite, men tänkte att jag borde ta bort sminket först. Men när jag hade gjort det så blev jag pigg.. Såklart. Meeeeen det gjorde inget för då kom Seren och Nelly och ville att jag skulle följa dom ut, så det gjorde jag. Sen träffade vi Filip en sväng också. Och åt på City. Och sen satt jag hos Seren alldeles för länge igen, haha tur att hon bor knappt femtio meter ovanför mitt hus då! Så då gick jag hem och sov.


Igår när jag låg på bänken..

Jag och Seren åt popcorn och hitta ett som såg ut som en snopp, HE-HE-HE

Okej, det var min OTROOOLIGT INTRESSANTA GÅRDAG. Visst tyckte ni att det var kul att läsa? Bäst för er, moahaha.

Nejmen, jag ska käka nu. BI RAJT BAKK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback