Hittade en lista, läs om ni vill

Du heter:
Amanda.

Smeknamn:
Manda, Mandy, Amända osv

Låt som när du är ledsen sörjer till:
The Climb - Miley Cyrus

Beroende av:
Musik, facebook (tyvärr), mobilen och kompisar

Vad tror folk om dig:
Fråga dom? Närå, men kanske glad, positiv (för det mesta), dryg, knasig, rolig och snäll. Eller nåt.

Stämmer det:
Ja, ganska bra. Men jag är iallafall snäll.

Vad får du oftast komplimanger för:
Utseendemässigt så är det mina läppar, ögon och rumpa. Sen vet jag inte. Folk brukar påpeka att jag är lat, men det vet jag redan.

Hur imponerar man på dig:
Det är väldigt svårt. Jag vet faktiskt inte.

Brukar du skratta för dig själv:
Haha, ja. Jag pratar ju med mig själv ibland, så varför skulle jag inte kunna skratta också?



Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
mat
Från mamma som var på nedervåningen och inte orkade ropa på mig, haha.

Var bor du:
I Älvdalen.

Trivs du där?
Ja, just nu iallafall.

Har du haft sex idag:
Nej vafan?

Hur svarar du i mobilen:
Ah? eller Hallå?
Beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast?:
Haha, farmor. I lördags.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Mamma undrade vart jag var, i söndags.

Antal timmar sömn inatt:
Typ 8



Sov du ensam:
Yes

Brukar du komma i tid:
Ja, för det mesta. Om inte hela familjen ska någonstans, då kommer vi ALLTID sist.

Hur känner du dig nu:
Glad, taggad över att det är fredag imorgon och att jag har städat rummet och har massa tid över till att göra ingenting!

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, svart, svart.

Vad tycker du om fötter:
Uuuuuscha, inte okej.

Vad saknar du:
Musik & Motorfestivalen och typ fem veckor framåt från det..

Hade du en bra kväll igår:
Jadå, jag duschade jättelänge och kokhett, kollade på Grey's Anatomy och drack te.

Favorit dryck på morgonen:
Te eller iskall o'boy.



När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt tio-elva brukar jag försöka sova iallafall.

Är du blyg:
Nja, det kan jag inte påstå. Beror lite på faktiskt.

Sysslar du med någon idrott:
Aldrig i livet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Kanske. Eller.. fast ne.

Har du spytt offentligt:
Nej, jag har typ fobi för att spy.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Hahaha, ska vi ta det här?

Är du nöjd med ditt liv:
Just nu, ja.

Är du bortskämd:
Nej verkligen inte.

Vad gör du i morgon:
Går upp motvilligt, far till skolan. Resten återstår att se.

Vad är det värsta du vet:
När någon tar mina kläder. Jag klarar verkligen inte av det, får damputbrott direkt.

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Ja, det kan man säga. Älskar mina vänner.



Inte så värst nya bilder direkt..

Vad är det finaste du fått:
Kärlek och vänskap.

En speciell dag du minns:
Den trettonde augusti.

Du samlar på:
Parfymflaskor. Fast, egentligen inte. Jag samlar på damm under sängen om man ska räkna något som jag har mycket av.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Hatar att prata i telefon, så jag ringer inte till någon.

När grät du senast:
Hm.. Fick för mig att det inte var så längesen, men jag kommer inte ihåg. Jo, vänta. Det var i måndags. Fast bara lite grann.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta alla mina saker, åka långt bort och aldrig vända mig om.



Vill du gifta dig:
Ja. Men jag vill inte vara gift.

Vill du ha barn:
Nej. Det är inget som finns i min livsplan just nu.

Är du musikalisk:
Nej tyvärr. Hade velat vara, men det är jag inte.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Jao. Fast ska man tänka biologiskt, så nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Vem har inte?

Biter du på naglarna:
När jag får tråkigt, ja.

Kommentarer
♥ Skriven av: Hny.

Tack för den underbara kommentaren, sånt här får mig verkligen att fortsätta framåt och jag blir extremt glad. Tacktackttack <3

2011-10-14 @ 12:21:36
URL: http://hnny.blogg.se/
♥ Skriven av: Alexandra

Hej Amanda, lite sent ute med frågestunden?

Hade iallafall en kort fråga om du kunde visa lite kort i en video hur du sminkar dig, fotar och vilken kamera du fotar med <3

2011-10-15 @ 01:45:57
URL: http://alexandraemmaa.webblogg.se/
♥ Skriven av: Lovisa

Haha, det där med att din mamma skrev "mat" i ett sms - haha, det brukar min mamma också göra ;)

2011-10-16 @ 18:07:13
URL: http://iisahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback