October 18th

Hejhej!

I morse försov jag mig fett mycket alltså! Både jag, Linnéa, Matilda och Lovisa sov till efter åtta. Vi börjar tio och fem över.. Lovisa kutade till skolan typ tio minuter senare och resten bah "asså... det regnar... jag måste sminka mig.... ring pappa om skjuts...". Haha, jag kom lite försent. Men idrott, vad gör det? Passande innan utvecklingssamtalen liksom..

Anywayyys, eftersom det är utvecklingssamtal idag och imorgon så slutar vi vid lunch. Awesome! Så efter att vi slutade så var jag med Jeniffer, Seren och Nelly. Vi färgade och klippte håret på varann, typ. Ni vet, det är skolfotografering imorn. Måste ju se bra ut på sista skolfotot i högstadiet liksom, haha. Såå jag hoppas att jag INTE försover mig imorgon.



Det här blev ett väldigt intressant inlägg känner jag. Inte. Jag ska nog gå och försöka välja kläder tills imorgon och måla naglarna. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback