T.G.I.F.

God kväll!

Nu, i denna stund, sitter jag själv i mitt och Linnéas feta sovrum... (Kan jag sluta försöka låta spännande?). Nejmen, jag gör det iallafall. Med musik i hörlurarna och ignorerar omvärlden! Niiice fredag, huh?

Men gud, måste bara berätta en aaasäcklig sak alltså! Både Matilda, Lovisa, Evelina och Olivia har fått löss! Det går löss överallt, på förskolan och Montessori och överallt, uuuh! Fast som tur var så hade inte apoteket stängt än så dom hann skaffa lusmedel. Såå förhoppningsvis dog dom väl.. Men ändå, BLIRSÅJÄVLAÄCKLAD. Har typ trauma för livet för att jag hade det 2005.. Det var bland det värsta jag varit med om. Och då var medlet tusen gånger starkare och så skulle man ha i det längre. Nej, nu släpper vi det här, okej. Bra.

Vad gör ni ikvääääll? Sitter hemma? Filmkväll? Tjockar godis? Partajar kanske? (HAHAHA men gud vad fult ord sen då!).





Jag tror jag ska gå och duscha eller nåt nu.. Eller sitta kvar. Tror inte jag orkar röra mig så mycket. Over and out.

Kommentarer
♥ Skriven av: Mamma Tina

Hörruduru, JAG hade faktiskt inga lusar !!!

Tack o lov :)

2011-10-07 @ 20:04:05
URL: http://www.loppi.se/tiobarnsmamma
♥ Skriven av: Lovisa

Usch, jag kommer ihåg för två-tre år sen, då fick jag löss och alla löss försvann inte av lusmedlet, så då fick jag ta lusmedel en gång till. Sen fick jag löss två gånger till det året. Det var förjävligt! Hoppas du slipper det denna gången!

Kram!

2011-10-07 @ 23:41:08
URL: http://iisahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback