Svar på frågestunden del 1


Snyggast i din skola?
Hm.. ärligt talat så finns det bara EN snygg kille på hela våran skola. Jag skojar inte. Det är rätt sjukt. Men han går i 8an iallafall, höhö.

Vad heter din skola?
Älvdalsskolan

Vad heter eran matte bok?
Matematikboken Z, haha

I vilket ämne har du bäst betyg/sämst betyg?
Mitt bästa betyg är i svenska. Sämsta är idrott.

Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Bild eller matte. Matte är dock endast för att man får lyssna på musik och kan rita i böckerna ifall man får tråkigt, haha.

Hur ser du på framtiden, gymnasiet och så vidare?
Jag har smått panik över det. FÖR JAG HAR INTE EN ANING. Jag vet inte vad jag vill bli, jag vet inte vad för gymnasium jag vill gå, jag vet inte om jag vill flytta eller stanna kvar.. Panik, ja.

När börjar och slutar du skolan på dagarna?
Vi börjar 08:05 varenda dag och slutar mellan 14-15.

Har ni mycket läxor?
Nej, faktiskt inte. Men vi lyckas nästan alltid få alla prov på samma gång, så då vill man dö ungefär.

Vad ska du gå för gymnasium?
Som jag sa tidigare, inte en jävla aning.

Vad har du för betyg?
Inte så bra som jag skulle kunna ha, tyvärr. Men jag har inget IG iallafall. Fast inget MVG heller...

Kan du lägga upp bilder på dig från ditt första skolfoto?
Hahah ja! Måste leta fram ett.. Och på tal om det.. Vi ska ha skolfotografering på onsdag.. Inte okej.


Har du haft någon pojkvän?
Nej. Det närmsta jag kommit en pojkvän var att jag höll på med en kille i typ fem veckor. Haha.

Vem är du tänd på just nu?
Haha jadu.. Jag vet inte. Men han i 8an är ju rätt så snygg alltså :$

Har du varit kär någon gång?
Men vem har inte? Jag blir kär hela tiden nästan.. Eller mer desperat kanske?

Har du någon gång pussat en kille?
Ohja, det är mysigt.

Vad vill du ha hos en kille, vilka egenskaper samt utseende?
Jag har en sånhär perfekt kille i mitt huvud som har bruna ögon, mörkt hår och magrutor. Han ska använda chinos eller röda byxor (haha jag dör för röda byxor assååå!). Han ska fixa håret och ha parfym, vara längre än mig och ha snygga armar & händer. Sen om vi ska ta egenskaper och personlighet så ska han vara jättejättesnäll, han kan gärna få skatea eller spela typ gitarr. ÅH JAG VET. Norrländsk dialekt ♥ Haha.

Gillar du någon nu?
Yes I do. Tyvärr är det fel person.


Är din 1 kontakt söt?
Nej, jag sa ju att det bara fanns EN snygg/söt kille på hela skolan, haha.

Vad heter snyggaste killen i din kontakt lista?
Kevin eller Joel, eehehe..

Är din 25 kontakt tjej?
Neee, inte då vad jag vet ^^,

Vad har du för telefon märke?
Jag har en Sony Ericsson Xperia x10.

Vad heter din 9 kontakt?
Blondie, haha

Sms singnal?
Den heter nog Pixiedust eller nåt, den fanns iallafall där från början.

Är din 16 kontakt kille?
Nööööj

Vilken modell är din mobil (bild)?


Vad heter din pappa på din telefon?
Pappa

Vad har du för ring signal?
Just can't get enough - The Black Eyed Peace

Är din 4 kontakt snygg?
Njaaaee, nej.

Vad heter din 19 kontakt?
Men åh, jag lägger ner mobilen och låser varje gång jag har kollat nåt, och så är nästa fråga samma så jag måste ta upp den igen D: Haha men svaret är Farfar....

Vad heter din mamma på din telefonen?
Mam

Vad har du för spel på din telefon?
Vad har jag inteee? Närå, men Dragon Fly!, Gold Miner, Fruit Ninja, Yoo Ninja, Ninja Kaka (jävla många ninjaspel då?), Copter (haha ♥) och Angry Birds.

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

haha, norrländsk dialekt? :) Jag är norrlänning och tycker älvdalska är coolt, haha. :)

2011-10-16 @ 17:31:51
♥ Skriven av: Felicia

Du skrev hur din drömkille ser ut... Det finns en på min skola som stämmer på dina beskrivningar... Haha! Han har typ alltid röda byxor eller jeans ^^

2011-10-18 @ 17:10:01
URL: http://iaalii.blogg.se/
♥ Skriven av: Jaag

kan du inte gör fler videoinlägg? skullet varit gryyymt!! och du, fråga Linnea varför hon slutade blogga :(

2011-10-20 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback