Svar på frågestunden del 3


Vem är snällast av dina syskon?
Haha, alla är snälla. Fast inte på samma gång.

Vem av dina syskon är mest lik dig?
I utseendet är det Matilda. I personlighet så vet jag faktiskt inte.. Kanske Linnéa eller Matilda?

Har du någonsin fått byta blöja på din bror/syster och du har fått bajs på handen?
Hahahaha jaa! Inteeee okej.

Har din syster Linnéa fått mens än?
Fråga henne, haha.

Är det jobbigt att ha många syskon?
Nej, inte direkt. Kanske förut när de var mindre, men inte så mycket nu förtiden.

Vem är jobbigast/bråkigast?
Mot mig eller med varandra? Ingen aning. Det är samma där. Alla kan vara jobbiga osv, men inte samtidigt.

Kan du inte skriva lite om dina syskon?
Menar du just nu eller att jag ska skriva mer om dom i mina vanliga inlägg?

Berättar du och Linnéa allt för varann?
I stort sett. Fast inte allt. Det är nog isåfall jag som berättar mer saker för henne än hon berättar för mig faktiskt.

Märks det på nåt sätt att du är ett år äldre?
Nja, jo. Ibland. Jag har gjort mer saker som inte hon har gjort.

Hur stor är lägenheten? Hur får alla plats?
Vi bor inte i lägenheten längre. Vi bor i ett fett hus nu. HÄR kan du se svar på några frågor om huset som jag svarade på när vi höll på att flytta. Sen HÄR finns det en halvkass video runt i huset.

Vem skulle du helst dela rum med av dina syskon?
Ingen. Men eftersom att jag har delat rum med någon i stort sett hela mitt liv så har jag inget emot det. Och jag delar då med Linnéa.

Vem är du mest med av dina syskon?
Linnéa

Vem bråkar du mest med av dina syskon?
Linnéa, haha. Eller Evelina.

Vilket namn gillar du mest av dina syskons?
Isac, tror jag. :)

Vem är du tajtast med av dina syskon?
Linnéaboooooi

Du bor ganska nära Idre fjäll, brukar du åka skidor där något på vintern eller åker ni någon annanstans? (Om du nu åker skidor med familjen)
Nej, har tyvärr aldrig varit i Idre och åkt. Bara i Älvdalen, Fjätervålen och Sälen.

Har du ett stort rum?
Ohja, jag och Linnéa har största rummet av alla barnen.

Tränar du något?
Nejnej. Sånt orkar inte jag, höhö.

Jag undrar vad du tycker är godast, pizza, kebab eller Donken?
Åh, elak fråga. Kan inte väljaaaa D: Strips & beasås ♥ Haha

Vilka är dina absoluta favorit bloggar?
Hny och Wolfhound.

Vad har du för kamera?
Pentax k20d, tror jag

Favorit affär?
City, haha om det räknas.. Fast att det är en pizzeria... (a)

Favorit djur?
Tycker inte om djur alls. Meeen om jag måste välja så säger jag väl kanin då.

Favorit artist?
Gud, jag lyssnar på så mycket olika artister och band så det går inte att välja.

Tycker du fortfarande om Lady Gaga?
Ja, det gör jag. Men jag har inte lyssnat på henne lika mycket nu som jag gjorde förr.

Bästa låt just nu?
Hunger - Amaranthe ♥ ♥ ♥ Dörförattdenärsåjävlabra!

Favorit film?
Åh, svår fråga.. Kanske Ramona & Beezus. Eller Burlesque. Eller I rymden finns inga känslor. Eller Grease. Alltså jag kan inte välja.

Vad gillar du bäst, Gina Tricot eller Bik Bok?
Hm.. Gina tror jag.

Godis eller chips?
Chiiiiiips

Data eller mobil?
Oh.. mobil tror jag. Har ju facebook och musik där med liksom, haha ;)

Har du någonsin ljugit på din blogg?
Ja det har jag.. Hehe. Men inte om något som spelar någon roll.

Vad är din shoppingbudget?
Jadu.. Jag shoppar typ aaaaldrig.

Fikar du ofta med dina vänner?
Nee, inte fika. Vi brukar käka på City, haha

Vilken är din favoritfärg?
Rosa och svart

Spelar du nån hemsida? Vad heter du där isåfall?
Haha jag spelade Transformice hela sommaren och heter Mandiiiiiiiz där. Dock har jag inte spelat på jättelänge.

Har du/har du haft brevvän?
Jag har ingen just nu, men jag minns att jag hade 8 stycken samtidigt när jag gick i fyran ungefär.

Var köper du Nutellaburkar?
Jag köper inte Nutella. Det är ju proppat med hasselnötter där i. Och jag är nötallergiker. Glömde skriva det på frågan igår kom jag på nu.. Att jag inte tål nötter alltså.

Kan du inte börja med dagens eller veckans läsare?
Kanske det

Följer du någon serie?
Jaaaa, Desperate Housewives och Grey's Anatomy ♥ Förut kollade jag på Nikita också, men dom visar det ju aldrig igen D:

Favorit mat?
Pasta eller kyckling. Eller strips & beasås, haha.

Favorit TV-program?
Desperate Housewives

Kan du inte svara på frågor lite oftare i inlägg typ dagens fråga?
Jo, men ni har blivit så dåliga på att kommentera..

Shoppar du ofta?
Nej, är så dålig på att spara pengar. Köper upp dom på tuggummin och strips. Hahah alltså kan jag sluta skriva "haha" och "strips & beasås" i varenda fråga? Ah, fast nu var dom slut, men ändå..


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

du vet väl att det finns en svensk/norsk/dansk server på transformice???????????

2011-10-17 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback