Bloggtorka och kolasås

Hellu! Haha ful rubrik.

Jag vet att jag har bloggat megadåligt på sistone. Men vet ni vad? Jag har inget planerat på heeela helgen. Jag vet dock inte om det är något positivt eller negativt när det gäller bloggen. Antingen har jag massa tid över till att blogga men inget att blogga om, eller så bloggar jag massa. Det visar sig.

Jag tycker bara att min blogg är så tråkig. Den är så ful. Jag vill ha en intressant och fin blogg. Följer massa fina och riktigt snygga bloggar. Stilrena och enkla bloggar som är jättebra. Jag vill också ha en sån. Egentligen hade det ju inte varit så svårt att fixa, MEN jag är för lat. Och jag litar inte på min dator om jag håller på med massa saker och inte hinner spara till exempel, för den kan dö när som helst. Alltså inte stendö, utan bara lägga av helt random.

Jag kan inte ta någon annan dator heller, för ingen annan har det braiga programmet jag gör allting i. Mammas dator hade, men de små välte den så den inte funkar längre, haha.



Men som sagt, jag vet egentligen inte vad jag ville få fram... Men jag kan berätta att jag brände mitt finger på stekvarm kolasås idag. Det gjorde ont. :(

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Din blogg är ju jätte fin ! Min absoluta bästa favorit blogg. ;) Och du.. den blir bara sämre om du inte bloggar !

2011-09-02 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback