Granny Goes Street

Heeeeej!
Nu blev det såhär konstigt igen. Jag sa att jag inte hade något planerat i helgen och skulle blogga och massa och sen gör jag det inten ändå. Men det blev en liten oplanerad tur till Falun på Granny Goes Street igår nämligen.

Först var det inte tänkt att jag skulle dit alls. Man skulle ha anmält sig till fritte ifall man ville åka med och alla platser hann ta slut. Fast sen ville jag så gärna följa med, så jag slängde iväg ett sms till våran fritidslärare och frågade ifall det råkade finnas nån plats kvar på bussen, och han bah "ja vi åker kl 17:00". Så då var det ju bara till att fixa sig och sånt. Jag var på väg att blogga innan vi for, men då var det nå fel med datorn så jag kunde inte.

Men iallafall, jag hade aaaaaskul. Det var verkligen värt att följa med. Vi kollade på Tove Styrke, hoppade till Crashdiet och skaka rumpa till Rebecca & Fiona i regnet på slutet! Vi åkte nån karusellsak, åt thaimat och fiskade fiskdamm. Bra kväll med andra ord! När vi kom hem vid typ två inatt så somnade jag typ på en gång och gick inte upp förrän halv tre idag.



Jag kommer visa er bilder lite senare. Nu ska jag gå och äta, hajdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback