Thank God It's Friday

Hejhej!

Idag hade vi hälsodag i skolan som Ica fixade - precis som förra året. Fast skillnaden från förra året och nu är att jag bara gjorde två saker (förutom dom man fick lov att vara med på) istället för sju.. Men jag tyckte att provsmakning och luftpistolskytte passade mig rätt bra. Man behövde inte röra sig nå, och sen var det ju mat. Mat är alltid bra, haha.

Anyways, sen kom Mimmie och Linus upp dit och så gick jag med dom ner till Trädgårdsvillan och sen till bussen då dom skulle hem.

OH DAMN, nu gick förövrigt mina timmar på spotify ut... Men det är ju tur att man har 8 konton till, right? Haha!

Nej, nu ska jag nog gå och duscha. Sitter med hårinpackning i håret i hopp om att kunna ge mitt übertorra hår lite fukt eller nåt? Tror inte att det hjälper så mycket, men vi kan ju alltid hoppas. Hajdå!


Kommentarer
♥ Skriven av: M*

Trevlig helg :)!

2011-09-10 @ 01:33:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback