This is our song


Hejhej!
Jag måste bara få säga hur skönt det är att bara sitta hemma en hel kväll utan att göra någonting. (Dock är ju inte kvällen slut än, och man vet ju aldrig om det händer nåt lite senare, men iallafall). Varje kväll sen söndagen den 21 augusti har jag varit ute på byn. Tolv kvällar alltså. Sen skola på det. Inte konstigt att jag somnar på lektionerna och försover mig på morgonen. Fast egentligen klagar jag inte, för jag har haft jävligt kul hela tiden! Jag har träffat folk och till och med varit social, (EPIC MOMENT!!!!), till skillnad från vad jag vanligtvis brukar vara. Men det har varit lite jobbigt ibland. Fast som sagt, jag klagar inte!

Nu blev jag sugen på chips... Dumma "det är dags för fredagsmyyyyyyyyys" låt.

Juste, nu ser ni mitt hår. BROWNIE. Åh, nu vill jag ha brownies också. Jag måste sluta.

Kommentarer
♥ Skriven av: ankan

skit snygg header :) du är ju så fin! :)

2011-09-02 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback