Tuesday

Good morning!

Nu sitter jag hemma själv och dunkar musik innan jag ska dra till skolan. Väldigt trevligt. Solen skiner förövrigt idag, mera trevligt. Synd bara att det är så förbannat kallt..

Åh, jag hittade just en nål! Blev sugen på att göra ett till hål i örat.. Var på väg att göra det igår, men vågade inte. Kan inte trycka igenom något i min egen hud frivilligt. Det känns liksom fel. Helt enkelt.

Anywayssss, jag vill ha mera o'boy med grädde. Fast jag har inte tid med det.. *sadface*

Vad som händer i och efter skolan återstår att se. Förmodligen är jag med Minde eller nån efter skolan, så då kan uppdateringen bli lite sämre, men vi får som sagt se.

Nu ska jag borsta tänderna och säkert stå och fjolla framför spegeln ett tag. Vi höreees!


Kommentarer
♥ Skriven av: josefin

Fiin blogg! hur gammal e du? :)

2011-09-28 @ 14:32:26
URL: http://photojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback