Weird

Helloooooooo alla barn!

Den här dagen har seriöst varit helt sanslös. Först när jag precis skulle cykla till skolan så kommer jag på att jag hade glömt min bok till svenskan uppe på rummet, så då sprang jag och hämtade den. MEN jag glömde även ta mina hörlurar. Så jag slängde iväg ett sms till Linnéa som inte hade hunnit åka än att hon skulle ta med dom. Men jag hann inte få dom innan första lektionen sååå mattelektionen sög för att jag inte hade någon musik.

Seeeen på NOn skulle vi dissikera ett jävla ÄLGÖGA! Fattar ni huuur äckligt det va? Läraren satt och klippte i det och hällde ut massa saker och uuuuuh, det var så vidrigt. Ah, sen tappade jag bort min nyckel. Eller så tog någon den. Så jag kom inte in i mitt skåp på hela dagen för jag hittade varken rektorn eller vaktmästaren så jag kunde klippa upp låset.. Jag som till och med hade tagit med mig min chokladkaka till skolan kunde inte äta av den på hela dagen. :(



Men till slut kom vaktmästaren så jag kunde få upp skåpet och gå hem. Men på allvar, helt sjukt. Störd dag.

Nu ska jag gå ut på byn tror jag. Fast inte äta stips faktiskt, som jag har gjort nästan varje dag sen förra tisdagen..........


Kommentarer
♥ Skriven av: ankan

Haha, de är kul att läsa. Herregud.. de där med älgöga, uuähh. :o Tänk om din dag hade varit helt vanlig då hade ju inte vi bloggläsare haft nå roligt att läsa ! ;)

2011-09-14 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback