2012 nurå

God morgon!
Jag har inte gått upp tidigt eller nånting, jag har helt enkelt inte somnat än..

Jag satt just och funderade på hur jag ska göra med bloggandet. Det har ju varit lite halvkasst den senaste tiden. Jag funderar på att antingen sluta helt eller börja om och göra ny design osv. Problemet är bara att latheten tog över.. Men vi får se.

Jag hade iallafall världens bästa nyårsafton med mina underbara vänner! Har nog aldrig varit så glad som jag var på tolvslaget alltså. Allt var bara så underbart. :')


Våra pojkar inledde det nya året topless, haha!

Jag och Hanna

Nej, nu tror jag att jag ska sova. Seriöst. Tror jag dör. Godnatt!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

nej gud sluta inte blogga! :D

2012-01-06 @ 02:20:20
URL: http://ljohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback