Seg fredag

Tjo!
Idag var jag inte i skolan. Vi skulle nämligen på begravning så då kändes det ovärt att gå till skolan i någon timme och baka och sen avbryta mitt i allt för att fara hem sen. Såå ja. Men när jag egentligen hade kunnat få sovmorgon så kommer Linnéa och knackar på min dörr tio i åtta, och sen kunde jag inte somna om.. Det var ovärt.
 
Hur som helst, just nu gör jag ingenting. Har precis kollat på LOL och saknar Mattias. Han åkte hem igår och kommer inte förrän på söndag kväll igen skulle jag tro.. 
 
Vad jag ska göra resten av kvällen vet jag inte heller.. Blir väl att dra igång en till film och käka lite chips tror jag. Hehe. Imorgon fyller Evelina 9 år förresten, så då blir det tårtaaaaa, jättegott. :')
 
Vi hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback