Inget äventyr idag

Hellu!
Idag blir det inte så mycket äventyr för min del.. Igår blev det campingen igen och jag kom hem ganska sent. Vilket resulterade i att imorse hade jag kunnat döda för att få ligga kvar och sova istället för att gå till skolan. Så ikväll blir det nutella och plugg för min del! Har prov i hygienkunskap imorn.. Ska försöka städa på mitt rum också hade jag tänkt. Har massa disk som måste tas ner och massa massa kläder som måste tvättas.. Så ja, skoj!
 
 
Och förresten! Igår fick jag en present av Mattias som han hade fixat innan han åkte på praktik och som jag skulle få under tiden han var borta. Det var nog det gulligaste och mest toffligaste jag har sett! Jag blev såååå glaaaad. :')
Världens bästa pojkvän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback