Sunny

Häj!
 
Tack för tipsen! Glömde dock kolla om någon hade kommenterat innan jag skrev det ändå, hehe.. Det blev iallafall lite av varje. Lite miljö, lite bilar, lite skola, lite mode, lite smink osv. Men det gick nog bra, såjävlasköntattdetäröver! 
 
Imorgon går vi till elva och sen är vi lediga i cirkus fyra och en halv dag, GÖTT! Fast vad jag ska göra då vet jag inte. Blir det bra väder kommer jag förmodligen bo på verandan i en solstol ungefär. Satt ute med Sofia igår och lyckades väl bränna mig, såklart.. Någon annan som ska göra något kul i helgen?
 
Känner att jag är så oseriös med mitt bloggande igen, har verkligen inget att skriva känns det som. Så vi får väl se hur mycket uppdatering det blir framöver. Nu ska jag sova iallafall, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback