BARNVAKT

hejhej bloggen!

ledsen att jag inte har skrivit mycket idag. först så var jag i väsa med
hanna, johanna & samantha (: fast egentligen så mådde jag inte så bra..
jag hade ont i halsen och är snorig :/ och även så var det sämst i backen,
det gick inte att åka upp nå långt och så var det bara konstsnö som var
stenhård...men men, det vart två timmar iallafall innan vi for hem. men
vi skulle ändå på dop klockan tre för flora & charlie (: så vi skulle fixa
oss och äta och sånt innan det.

hm.. nu sitter jag och kollar på "hannah montana the movie" och är barn-
vakt... och noel har vaknat efter att ha sovit i typ två timmar.. vilket inte
är så himla bra eftersom han inte kommer somna förrän på länge nu, suck!
och vi kan ju inte gå och lägga oss förrän han har somnat heller, så det lär
nog bli en lång natt :/ för varken theodor eller noel eller nån av som andra
sover, förutom isac, som är den enda.

jaja, men nu ska jag gå och kolla vad theo håller på med, vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback