HÅLTIMME

hej, dom som läser ♥

nu har jag håltimme och har just ätit vaniljmunk & druckit varm o'boy 
med grädde (y) ute är det jättehalt så jag håller på att ramla hela tiden xD
jag måste skaffa vinterskor...och massa andra saker. idag efter skolan
ska jag nog gå till domus och köpa en foundation ;P det är också en grej
som jag behöver^^ dagen för övrigt har väl varit ganska bra..vi hade
hemkunskap och gjorde pizzabullar, som vart ganska goda...och så har
vi haft matte innan det, och nu när jag går tillbaks till skolan så har vi
bara engelska som brukar vara rätt chill och sen har vi svenska och så
ska vi bara sitta och läsa, och jag ska börja på "flickan som lekte med elden"
:D jag orkar inte läsa klart "män som hatar kvinnor", den är så seg och
så har jag sett filmen flera gånger också så jag vet vad som händer ändå.

i helgen är det ju luciafestinatt, och jag har ingen aning om vad jag ska ha
på mej...jag har inga pengar heller så jag kan åka till mora och köpa nåt
där :/ jag vill vara rik. kunna köpa allt jag vill ha. kunna åka vart jag vill.
underbart! men livet är ju inte alltid som man vill...

jag längtar till torsdagen den 17de december :D för då öppnar wäsa! jippi!
och så längtar jag till i helgen och till julafton (:

haha, jaja, men nu ska jag gå och fixa lite grejer innan jag ska pallra mej
tillbaka till skolan igen...vi slutar ju 14:10 ändå så det är inte så långt kvar...
men vi hörs senare! ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: johannanananna

wihi (L)

2009-12-08 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback