NÄSTAN KLART

hejhej ♥

nu är nästan allting klart tills i morgon! det är bara att göra knäck & ischoklad
och sånt, fast det blir nog att göra det i morgon tror jag.. eller så gör mamma
det snart (: så fort isac & noel har somnat så ska vi titta på "polarexpressen"
som vi kollar på varje år, dagen innan julafton :D jag har inte gjort klart mina
lösnaglar än, men det hinner jag i morgon.. för vi har ett "schema" som vi gör
varje år, och då mellan frukosten och maten så är det några timmar som jag
har tid att göra klart dom på, hehe ;P förresten så har jag tagit kort på granen
till exempel och lite andra juldekorationer som vi har, men, jag kan inte ladda
upp dom nu för att dom bilderna är i min dator (sitter vid mammas) och den
är inte i gång. så ni får se dom i morgon istället (:

men nu ska jag gå, så hejdå och god natt, jag kommer förmodligen inte att skriva
mer i kväll, så vi hörs i morgon bitti (:

Kommentarer
♥ Skriven av: samantha

WÄSA HERE WE COME!!!! :D <3

2009-12-25 @ 00:45:16
URL: http://samanthakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback