TRÖTTA

hejhej (:

idag har jag & hanna inte gjort mycket alltså. vi har typ bara legat i soffan och
kollat på "flickan som lekte med elden" (såg den aldrig igår för vi blev för trötta)
och ätit :/ men det finns typ inget att göra och ingen orkade göra nåt speciellt
heller.. nej, det lär nog bli rätt slött på jullovet skulle jag tro, vara uppe hela
nätterna och sova hela dagarna (y) brukar vara så när man är ledig, iallafall för
mej (a)

nu ligger jag och väntar på att maten ska bli klar; älgstek, potatis & sås - mums!
egentligen skulle jag ha tagit bort madrassen hanna sov på och sånt, men det får
bli senare, när jag har mer energi^^ asså, vi somnade typ runt tre igår natt och
vaknade vid elva.. så egentligen borde inte jag vara så trött? men det är jag
tydligen ändå.

imorgon är det skola, fast vi ska först ha klf.. och sen är det typ som "pyssel?"..
dom kallar det iallafall "julkul" :P så först ska jag ha råttfällerace? xD och efter
det så blir det att vara i bildsalen. man får även klä ut sig...fast jag vet inte om
jag ska det^^ troligen inte ;P

på tisdag blire chill, för då slutar vi tio :D vi ska bara fika och ha julklappsbytning

aja, nu ska jag kolla runt lite på andras bloggar.. vi hörs kanske senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: johanniiii

jag fatta ingenting,

hahaha



<3333

2009-12-20 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback