HEMMA

tjenare (;

jag kom hem från skolan för en stund sen. det är så otroligt skönt att det
är fredag i morgon, jag tycker att den här veckan har gått väldigt fort (:
och det är ju bra (y)

jag har kommit fram till en sak...eller, jag har tänkt på det väldigt länge...
att jag suger på att säga "förlåt"...asså, det är enklare att skriva känslor och
sånt, men jag kan inte säga det rätt ut. det låter så himla tillgjort eller fejkat
om jag ska ge medlidande/trösta nån/säga förlåt och säga det...jag vet att
vissa har samma "problem", men ibland måste man ju säga saker till folk
och mena det också...det är ju inte samma sak att skriva "förlåt" till nån, 
även fast det är mycket enklare^^

aja, skit samma...ehm? nu glömde jag bort vad jag egentligen skulle skriva xD
eller jo, vi slipper SO-provet imorgon, så vi har det på måndag istället :D
och då gäller det bara att jag tar med mej böckerna hem (a) vilket
jag brukar glömma bort x)

men nu ska jag iallafall kolla videos på youtube (y) vi hörs sen! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback