JAG FRYSER

hejsan alla (:

just nu sitter jag i köket och fryser! jag har gjort det i stort sett hela dager :/
fast i skolan är det inte så konstigt, för där är det ALLTID kallt! men här hemma
hade det kunnat vara varmare tycker jag...jag trodde nästan att jag höll på att
bli sjuk när jag kom till skolan och vi hade de första lektionerna...jag sa typ inget,
och jag skrattade inte ens åt anna-lotta :o! men det gick över sen, som tur var^^

igår var jag på "salong alli" iallafall, och det var mycket folk! men jag fick frisyr
iallafall (: fast, egentligen gillar inte jag att ha uppsatt hår..hihi :P men sen så
var det lotteri, och man kunde vinna locktång/shampo & balsam/gratis klippning/
sminkväska med penslar, och linnéa vann shampo & balsam och sminkväska :o
jag tänkte ta det själv och säga att det var jag som vann (hon hade gått innan
dragningen var), men jag får så dåligt samvete då xD haha, men jag lånade det
idag fast jag sa att jag inte skulle (a) så vi hoppas att hon inte läser det här nu ;P

snart ska jag göra matteläxan, för vi har provräkning imorgon ;/ förresten så fick
vi tillbaka vårat franskaförhör, och jag hade flest rätt i klassen (y) 40/41, men jag
hade glömt att det stavades "faire la cuisine", jag skrev "le" istället för "la"...men
det är sånt som händer, det var ju ändå bara en bokstav ;P hehe..

btw, jag längar tills på fredag :D fast jag säger inte varför (;

nä, nu ska jag göra den förbaskade matteläxan -.-'
ni får ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback