MÅR LITE BÄTTRE

hejsan ♥

nu mår jag lite bättre faktiskt...fast jag har feber :/ men jag har inte så
ont i kroppen eller i huvudet längre...hehe, jag tog en ipren (y) och så har
jag ätit...innan jag började äta var allt jag hade ätit idag yoghurt & cornflakes,
o'boy och en mandarin...jag kan säga att jag har varit rätt yr idag..usch säger
jag bara, jag hatar att vara sjuk! det blir nog ingen skola för mej förrän tidigast
på onsdag skulle jag tro...eller, kanske till och med torsdag...aja, vi får se.

nu ska jag gå och leta reda på en snodd så jag kan sätta upp håret, för det är
så otroligt varmt här...fast, det är egentligen bara jag som tycker det för att
jag har feber, men ändå^^ jag har frysit som en galning förut idag, så jag
hade både min morgonrock och täcke på mej i sängen ;P (y) haha

men vi hörs kanske lite senare, ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback