MIN HALLOWEEN '09

nu skriver jag det som jag gjorde igår & idag, så det
blir ett långt inlägg (;


igår; mamma & pappa åkte på älgfesten vid 16:30 ungefär...
då började jag och lovisa att ge tvillingarna mat. sen hade
noel dragit maten i hela håret x) så lovisa fick gå och duscha
honom. sen började vi med maten. vi skulle göra tacos, så
jag gjorde köttfärs för första gången ^^ *stolt xD* haha,
evelina, olivia & lovisa skärde grönsaker och sånt. sen när
vi precis skulle äta och jag var på väg att ha på mat åt theo
så kom jag på att jag glömde skära salladen...x) ja, så det
gjorde jag, sen åt vi, theo tog ungefär 2 tuggor av sin mat
och sen gick han till tv;n och sa att han inte ville ha nå mer..
när jag hade ätit klart gick jag upp med isac för att han också
skulle duscha, men jag gick och satte mej vid datorn en stund ;P
men sen kom lovisa upp med noel, och då gick han in på toan
och tog tvålen vid handfatet och drog i håret -.-' SUCK. ja, så
han fick duscha IGEN...men men, sen gick vi och satte på dom
pyjamas och sånt och sen vare typ bara 10 minuter kvar tills
körslagen började så vi gick ner och kollade på det..eller...jag
gick och skulle städa undan allt i köket...det var sallad och majs
överallt! så...det tog sin lilla tid, men det blev då rent igen (;
sen gick jag och kollade på slutet av körslaget och då hade typ
alla somnat i soffan. eller, iallafall theodor, noel och oliv. så jag
gick och la isac. sen gick lovisa och la sej och klockan var runt
21:30. jag satt mej vid datorn lite, sen gick jag och duschade.
sen kom evelina och knackade på dörren till toan och sa att
jag skulle öppna, vilket jag inte kunde eftersom jag stod i
duschen, så jag sa att hon skulle säga till matilda att öppna, men
hon hade somnat i soffan hon med..? vilket betydde att det bara
var jag och evelina vakna ;o så när jag var klar gick vi ner och
gjorde kvällsmat och satte på scooby doo (y) och när den var
slut hade evelina också somnat i soffan...så jag tog med mej
theo upp och la han i mammas & pappas säng där lovisa och
noel låg. sen satt jag mej vid datorn igen och chatta på msn tills
mamma och pappa kom hem vid 02:15. sen gick jag och pratade
med dom lite grann och sen gick jag och la mej. xD 
jah, så där har ni min halloween '09 (y)

idag; vaknade runt 11. gick ner och åt frukost. gick hit och har
setat här sen dess^^ men nu håller jag på med matteläxan som
jag ska ha gjord i tills i morgon -.-' bara massa ekvationer...boring!
ajah, jag skriver mer senare idag! <3



Kommentarer
♥ Skriven av: Mam

Tusen tack, underbara dotter för att du ställer upp och passar småsyskon på Halloween <3 Älskar dig!

Åker till Mora i veckan så du kan handla för din "lön" som du fick för besväret...Kram Mam

2009-11-01 @ 23:37:27
URL: http://www.tiobarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback