Naglar

hejjsan (:

sorry om jag inte har skrivit nå mycket idag, men linnéa har haft internet
så jag har inte kunnat..förrän nu då :P men iallafall, idag så blev jag väckt
runt 09:30 när alla kom in och sjöng för linnéa eftersom hon fyller år..(vi
delar rum..). det var egentligen tänkt att jag skulle va med hanna & johanna
idag, men johanna kunde inte komma till älvdalen den här helgen ;( fast
hon kommer ju sen när det är luciafestinatt :D<3

egentligen har jag inget intressant att skriva om just nu...och jag kan inte
ladda upp bilder på det jag köpte igår heller :/ fast nu kom jag på att jag
har målat mina lösnaglar lila (: fast dom är inte klara än, det ska va glitter
och sånt på också^^ ;P men ett problem...en nagel har försvunnit precis
efter att jag hade knäppt kort på dom..

men här är iallafall en bild på dom;


aja, vi hörs sen! <3


Kommentarer
♥ Skriven av: anna

Hej. ^^ hahahh ser att du använder depend?, min morbror jobbar på depend så jag har ett helt himla ställ med nagellack x'D Men iaf, sjukt fina naglar du gör..

2010-08-05 @ 22:21:43
URL: http://crazykrooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback