SO-PROV

hejjsan (;

idag har dagen varit väldigt dryg...det började med att jag vaknade 06:48 -.-
då gick jag upp och duschade, sminkade mej osv och så när jag skulle torka
och platta håret så hittade jag inte hårtorken eller locktången (jag plattar med
locktång för att vi inte har nån plattång XD haha), så då gick jag väl upp och
frågade mamma vart dom var, ja, och så säger hon att dom är kvar hemma,
alltså, i rot ;O undra om man fick panik då eller ? det var 40 minuter kvar tills
jag skulle gå! PANIIIK! ja, så då fick väl mamma lov att åka och hämta det^^
annars hade jag aldrig gått till skolan XD hahah, fast...när hon väl kom med
det så vare typ bråttom, så jag hann knappt göra ordentligt, så då blev det väl
helt fail tills jag kom till skolan -.-' MEN, som tur var så hade vi gympa, så emma
hade plattång med sej och hårspray och hela skiten :D <33 så jag överlevde!^^

aja, sen idag så hade vi so-prov...men ärligt gick det rätt bra (y) jag svarade
på alla frågor iallafall (; så jag lär nog få ett G iallafall, MINST! ^^

hahahah, nyss råkade jag komma av mej när jag skrev det här XD för jag
och minde satt och disskuterade hur rymden/universum/människorna/världen
skapades och vad som finns bakom och vad som händer sen xD asså, man
blir fan psykad av att babbla om sånt här XD hahahh, jaja, strunt i det xD

ja, som sagt, minde var här, och hanna, men dom har åkt nu..så nu ska jag väl
göra läxan, äta, duscha - kanske, kolla på film och sova tror jag (;

fast innan det ska jag anmäla mej till tävlingen på bilddagboken (y)

ni får ha det bra! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback