Dagens Frågor

Kostar det inte ganska mycket att hela tiden slinga håret?
Jag slingar inte hos frisör, utan mamma gör det. Men vi köpte faktiskt hårfärg på.. (haha) H&M! Alltså deras egna hårfärg. Men då var det "slingfärg" (kan man kalla det så?) med i förpackningen. Och vi köpte två paket för jag, mamma & Linnéa skulle göra slingor. Så då hade vi ett paket kvar när vi skulle gör om.

Kommer det någon frågestund snart??
Skriv då gärna vad du inte svarar på för frågor !!
Kanske det! Vad menar du med "frågor jag inte svarar på?" Jag svarar på nästan alla fågor, fast inte om jag har svarat på samma fråga förut eller om det är flera väldigt lika.

Vad hade du för hårfärg? :)
Först när jag färgade hela håret så hade jag MOOD...? Jag kommer inte ihåg vad själva färgen hette. Och sen när jag gjorde slingorna hade jag H&M-färg.

Hej! en fråga till dig! :) Är du egentligen blond? :)
Nja, det kan jag inte påstå. Men jag är väldigt ljus i håret normalt. Jag är rödhårig. Egentligen så vet jag inte exakt vad min riktiga hårfärg är då jag har färgat och tonat håret sen jag var 7 år.


Här gick jag i ettan

Är inte jörgen och tina din mamma och pappa? :)
Haha, jo. Men egentligen är inte Jörgen min biologiska pappa, fast han är som det då jag har växt upp med honom och inte Jesper - som är min riktiga pappa.


Kommentarer
♥ Skriven av: Eliin

alltså, Amanda 3 ord jag kan säga, JAG ÄLSKAR DIG! <3 du är så himla fin, jag ÄLSKAR din blogg, din familj, allt som har med dig att göra för du verkar så j*vla snäll, underbar, omtänksam, ja allt! <3

2010-04-26 @ 18:51:09
♥ Skriven av: Michaela

Kallar du Jörgen för pappa?



tacksam för svar :D

2010-04-26 @ 19:31:05
♥ Skriven av: Julia

Vad heter hårfärgen som lovisa hade

2010-04-27 @ 14:46:07
♥ Skriven av: Marielle

Nån har snott din bild: http://www.familjeliv.se/Forum-3-123/m61009330.html

2011-09-10 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback