Lägg av nångång!?

Alltså, vad fan är ditt problem egentligen!? Måste du jämt och ständigt bara gå och gnälla på vad alla andra gör eller inte gör? Du är jämt så jävla sur och grinig, och jag fattar inte varför.. Och tydligen vet inte du det heller? Du går och tjatar konstant på vad alla ska göra och gnäller över ditt liv, och sen går det ut över alla andra, så dom också blir på dåligt hurmör. Det är rätt drygt ska du veta, och det är inte bara jag som tycker det! Om allt nu är så jävla hemsk så kan du ju ta och skaffa ett eget, nytt jävla liv, så får vi se hur bra du klarar det. Men jag är seriöst väldigt trött på ditt gnäll hela tiden! Så nu tänker jag börja ignorera allt du säger, för du lyssnar ändå aldrig på mig eller vad jag tycker! Jävla cepe!

Nu behöver ingen kommentera "vad har hänt?" eller liknande, för ni har inte med det här att göra eller vet vad det handlar om ändå..

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Om vi inte har med det att göra tkr jag inte du ska skriva det på din blogg? Hur smart är det?

2010-04-03 @ 14:46:04
♥ Skriven av: janina

du ska få skriva precis va du vill på din blogg, de e ju din å ingen annans!!!

2010-04-03 @ 16:05:36
♥ Skriven av: Mam

^^ jag vet nog vem du syftar på...håller med du jag

2010-04-03 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback