No Lady GaGa?

Hello!

Jag och mamma kom på en sak idag.. Ni vet ju att det har varit ett vulkanutbrott på Island i veckan. Och då går det ju inga flyg nånstans pga askan i luften. Senaste gången den vulkanen hade ett utbrott så höll det på i över ett år! Tänk om den har det jättelänge nu också, så inte Lady GaGa kommer den 7-8 maj på grund av den j*vla askan! Det är ju ändå "bara" tre veckor kvar tills dess, så vulkanhelvetet kan ju hålla på då fortfarande.. Tänk om hela konserten blir inställd! Fan! Då blir jag riktigt sur, det är nåt jag verkligen ser fram emot! Men om det nu inte blir av, så kan jag ju iallafall gå på Rättviks marknad... Lol..


Kommentarer
♥ Skriven av: Mam

Inget bra alls ju :(

Hoppas hoppas att det blir som planerat <3

2010-04-18 @ 01:20:52
URL: http://www.tiobarnsmamma.se
♥ Skriven av: Michaela

Neeej , de är juh inte bra...

Något annat som inte är bra heller är att vi ska åka till Cypern den 3 Maj! Och tänk om vi inte kommer iväg!!!! :'(

Det är faaaan katastrof.

Tacksam för svar eller nåt xD

2010-04-18 @ 14:11:28
URL: http://michaelasalmons.blogg.se/
♥ Skriven av: fanny

hej!

det får inte hända

jag ska också på hennes konsär o cch jag längtar jätte mycket för hon är min idol och har alldrig varit i Stockholm.. så hoppas verkligen inte att detta händer.. ;)



p.s jag har kollat på din blogg i några månader nu sen jag såg er i familjen annolunda (stavningen) läser din systers oxå

2010-04-19 @ 18:02:18
URL: http://absolutefanny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback