Sommaren kanske kommer ändå?

Tjenare!

Alltså, ni ska bara veta vad otroligt härligt väder det är ute! Solen skiner och det är jättevarmt ute så man knappt behöver ha jacka alls på sig! Igår så låg jag ute i solen och solade hela dagen, och så lyckades jag bränna mig till och med.. Plus att jag fick massa fräknar som jag hade klarat mig utan...hehe.

Men iallafall, jag har inte fått bilderna från Johanna eller Hanna än, alltså från lovet, så de visar jag när jag får dom. Men nu äntligen så har jag laddat in bilderna från systemkameran sen vi var i Karlstad.. Bättre sent än aldrig? Hehe, så nu ska ni få ett helt inlägg med bilder och sånt därifrån!

Kommentarer
♥ Skriven av: Elina

shiit! Har du redan lyckats bränna dig? Hur varmt har ni det där uppe i Älvdalen ? Här nere i stockholm är det inte riktigt lika varmt, men solen skiner och sånt här med, men nogon solning har det inte kunnat bli, för det är fortfarande kyligt i luften när det blåser..

Men de är alltid kul uppe i dalarna :D de finns jätte mycket att göra där, eller okej inte riktigt lika mycket som här i stockholm, men de är mysigt där på sommaren, när man kan åka och bada och sånt ;D ( har landställe i dalarna :) )



Men hur mår Amanda då ? :) Ha det super, och sköt om dig! ( läser din blogg jätte mycket, den är verkligen bra! :D )

2010-04-12 @ 19:29:33
♥ Skriven av: Agnes<333

Kan inte du lägga upp ett recept på hur du gör dina cupcakes å glasyren å de?:)<3

2010-04-12 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback