Haircolor

Hejhej!

Igår så färgade jag ju håret som jag skrev. Det blev inte mycket skillnad för att jag skulle ha haft en ljusare färg egentligen, men det var mamma som hade köpt en i Mora, så då blev det som det blev.. Matilda, Lovisa, Evelina & Olivia färgade också håret förresten. Eller, Evelina & Olivia tonade. Lovisas vart skitsnyggt för hennes var typ rödbrun med ljusa slingor! Jag skulle kanske ha fått slingor av henne först, men det räckte inte. Så det blir till skolavslutningen istället. Men här ser ni resultatet iallafall:

Före


Efter


Ja, som ni ser.. Inte speciellt mycket skillnad, men jag fick ett ångestanfall nyss om att jag ska dra upp till Domus och köpa ny hårfärg med slingor! Så mitt hår är snyggt tills imorgon då det är Made in Älvdalen ^^ Så nu blir det ljusare med ljusa slingor.. Får vi hoppas!

Här får ni se Lovisas hårfärg också!


Kommentarer
♥ Skriven av: elin

Jätte snyggt !!

Blir sugen på hur dina andra syskon färg blev, efterom jag funderar på att också tona, men har aldrig fått grepp på hur man gör det.

Är det som att färga håret ??

Tacksam för svar och bild :D

2010-04-23 @ 20:30:32
♥ Skriven av: alexandra

hur gjorde ni slingorna på lovisa och vad hade hon för hårfärg? :)

2010-04-23 @ 21:52:39
♥ Skriven av: Linnéa

Hej! :D



Hur gammla är Evelina och Oliva?

Är inte de lite unga för att färga och tona håret osv? :P

2010-04-23 @ 22:01:15
♥ Skriven av: Anna

Vad står det på dendär skivan där du gör dina designer??

2010-04-24 @ 08:22:07
♥ Skriven av: Johanna N

Snygga slingor......



Men bara en liten fråga... Varför har du en bild på selena gomez och inte du?

Svara Gärna!

2010-04-24 @ 08:32:03
♥ Skriven av: janina

var köpte ni hårfärgen?

2010-04-24 @ 15:01:25
♥ Skriven av: amanda

Är det in lite väl ungt att börja tona håret på en 5/6 åring? Vad jag tycker, jag är 13 år och tkr att det är tidigt nu med!, men det är vad jag tycker, och alla tycker olika! :D<3

2010-04-24 @ 16:34:37
♥ Skriven av: aaaamandaaaa

kan inte du lägga in en bild på olivia och evelina hur dem blev?:)

2010-04-24 @ 16:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback