Våren är här..?

Hej alla läsare!

Idag skiner solen och det är +12 grader ute! Och om typ en halvtimme så ska jag gå bort till busstationen och möta upp Johanna som kommer! Sen ska vi väl gå runt på byn ett tag skulle jag tro (:

Senare ikväll skulle jag & Johanna och massa andra folk ha varit på byn, men nu visade det sig att nästan alla ska åka epa med Jonas.. Hm, så vi får se vad som händer...Men vi kan annars ha kul ändå! Jag har en heliumballong som vi ska suga i oss, mohaha (;

Ha en bra dag, see ya!


Kommentarer
♥ Skriven av: Isabell :)

Lyllo er som har +12 vi har typ +3 till +5 ;)

2010-04-04 @ 14:30:20
URL: http://isanordberg.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

hej amanda! .

Jag tycker det blir lite roligare om du har bilder till din text(: , annars blir det så mycket att läsa och lite roligare med bilder till , spelar ingen roll på vad! , det kan vara en bild på en blomma ? hah nej men vad som hälst så tycker iaf jag det blir roligare:D , en sak kan inte du göra en videoblogg ngn gång ? på linnéas blogg har hon videobloggar och det tkr jag är kul att kolla på:D

kram(:

2010-04-04 @ 17:46:17
♥ Skriven av: Elin

åh, det är du som va med i familjen annorlunda ? :D



JAG ÄLSKADE DET PROGRAMMET, och er familj var bäst ;)



btw. bra blogg

2010-04-05 @ 11:01:28
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback