Valborg

Heeeej!

Idag är det valborg och snart (om typ 40 minuter) drar jag bort till busshållplatsen och sen bär det av till Borlänge för att "spela" laserdome! Åh, det är så jäkla roligt alltså! Jag har kört den en gång tidigare - på våran klassresa i somras. Och det var ju skitkul, och nåt som är lite extra fult är ju att allt som är vitt lyser! Typ tänderna och det vita i ögonen, och om man är riktigt blond så kan håret lysa lite också, haha! Så man ska satsa på svarta kläder. Men det lyckas jag väldigt bra med eftersom den enda färgen jag har på kläder i stort sett är svart! Men som sagt, sen kommer vi äta på MAX och sen är vi hemma vid 1 inatt.

Men nu måste jag snart gå och äta och fixa klart innan jag drar, ha en bra valborg! Jag uppdaterar mer imorgon!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

ert liv är inte annorlunda jag har lixm 7 sysskon och det är inte annorlunda

2010-05-01 @ 00:36:44
♥ Skriven av: miiiiiich

till komentaren över jag tycker allas familjer är annorlunda eftersom det inte finns någon familj som man skulle kunna kalla perfekt dvs att en familj med en pappa mamma och unge skulle kunna säga att deras familj är annorlunda efter som det inte finns någon familj som är normal men däremot håller jag med om att eran familj är lite annorluna eftersom du har många syskon med det är ju på ett posetift sätt den är annorlunda =) <3

2010-05-01 @ 03:20:27
♥ Skriven av: MIRA ;*

Aw, vad fin blogg! :)<3

jag diggade verkligen din familj på "Familjen annorlunda"!

Hoppas att du fick en fin valborg!

KRAM // MIRA

2010-05-01 @ 08:57:10
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
♥ Skriven av: jasmine

vad är Laserdome ? :O :)

2010-05-02 @ 10:03:21
♥ Skriven av: jennica

Ofta du är i borlänge...där bor jö jag

2010-05-02 @ 10:13:08
URL: http://campolina.blogg.se/
♥ Skriven av: Johanna N

Hejsan jag hoppas att du hade en trevlig valborg!



Kan du lägga ut något video-inlägg eller kanske några bilder från eran valborg



många kramar // johanna

2010-05-02 @ 14:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback