Vill ha!


Alltså, guuuuud vad jag längtar till sommaren just nu! Jag sitter och kollar på massa sommarkläder, typ helt i onödan. Det är inte ens nära vår än här... Så varför sitter jag och plågar mig själv såhär egentligen? Vilken inspiration man får av att sitta och glo på massa onlinebutiker! Nej, jag får ta och lägga av med det här innan jag blir crazy! Tänk vad gött och sitta på rampen nere vid badet med massa roligt folk en sommarkväll när solen håller på att gå ner... Nej, usch för vintern säger jag bara! Den får gärna ta slut snart!


Kommentarer
♥ Skriven av: jennapenna

måste man ha en blogg för att kopiera bilder från Gina;s hem sida?

jag höger klickar o inget kopera/spara bilder står?



hur gör du för att få bilder från hemsidan??



kram ha ett bra lov nu

2010-04-01 @ 22:08:23
♥ Skriven av: san

haha jag skulle skriva samma sak, hur kan man lägga bilder till bloggen så att det kommer många i en bild?

2010-04-02 @ 10:31:24
URL: http://sanolie.blogspot.com/
♥ Skriven av: Anna

hur har du redigerat bilden? :)

2010-04-02 @ 11:53:45
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
♥ Skriven av: alexandra

vad anvönder du för program för att få så mångda bilder i en?

2010-04-02 @ 16:21:01
♥ Skriven av: Elin

Jag hjar den där "Mad bunny" tröjan :D

Dock köpte jag den i XL för att använda den som oversizetröja till leggings, vilket är väldigt snyggt :D

2010-04-05 @ 00:05:45
URL: http://unreasonables.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback