Heeeelt vanlig dag *host*

Hellu!

Idag varade skoldagen bara i tre timmar, riktigt nice faktiskt! Så jag for hem först och åt mjölk och cornflakes innan jag och Linnéa for ut med cyklarna igen. Vi var borta i ungefär två timmar tror jag. Sista timmen eller hur länge det var så satt vi nere på pappas jobb, dit vi hade cyklat i hopp om att det skulle finnas varm choklad i kaffemaskinen. Men det gjorde det tyvärr inte.. Så vi fick ett ryck och provade alla kaffesmaker som fanns i maskinen, men alla smakade skit. Vi gillar nämligen inte kaffe nån av oss, haha. (:

Här får ni en bild från tekniken vi hade i skolan när jag och Emma lekte "hästar" med skjutmåtten.. höhö...

Som ni ser så är det en häst som äter hö..?

Kommentarer
♥ Skriven av: emma

coola vi är...

2010-08-31 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback