It's raining men




Hejhej, idag har jag varit med Hanna. Vi har ätit kokosbollar, grillat äpplen över stearinljus tills dom blev kolsvarta och cyklat.. Inte så händelserik dag, men det var lugnt för det har regnat hela dagen. Imorgon ska jag & Linnéa städa vårat rum som liknar mer åt ett bombnedslag! Usch, men jag har typ alla mina kläder liggandes på golvet just nu så jag måste få bort det till tvätten, hehe..

Men på tal om någon annat så tror jag att jag har gett mina tänder en syra attack, haha. Jag har ätit 15 äpplen (direkt från ett träd) på två dagar... Kanske inte det bästa att göra, men alltså det är ju sååå gott och det är också dom enda äpplena jag kan äta. Jag är allergisk mot sånna som man inte plockar direkt från träden..

Kommentarer
♥ Skriven av: joulin

Jag älskar sånna där! :)<3

2010-08-19 @ 20:13:56
URL: http://jjoulinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback