Vårat rum

Hallå gott folk! (fail)

Som sagt, igår städade och möblerade jag & Linnéa om i vårat rum. Det blev mycket bättre än innan! Förutom att vi inte har något skrivbord längre att lägga saker på, hehe. Men här kan ni få se hur det såg ut innan vi började städa och allt, och sen hur det ser ut idag.


Alltså, det ser f-n fejkat ut.. Som om man hade dragit ut halva garderoben på golvet och rört om allt, haha! Synd bara att det råkade vara såhär naturligt.




Och såhär blev resultatet! Det är även affischer över alla väggar! Riktigt nice tycker jag.

Kommentarer
♥ Skriven av: Millah

shit har du ramat in kortet? Fett gulligt [:

Jag vill oxå rama in det nu juh..



<3

2010-08-20 @ 13:55:49
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Elmii

Vad snyggt ditt rum blev! Jag har en fråga: Vad ska du ha för skolväska i åttan? Kan du slänga en bild på den :)

2010-08-20 @ 14:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback