Hej och hå

Hejhej!
För ett tag sen kom jag hem från Karin (dagmamman) som vi har varit hos och ätit julfika. Riktigt gott även om jag fick ont i magen efter ett tag då jag aldrig hann äta frukost </3.

Nu sitter jag iallafall här. Jag och Linnéa har rivit ur alla sängkläder från alla sängar eftersom dom ska flyttas till huset idag. Det kommer bli en massa möbler som ska flyttas idag eftersom det ska vara så gott som färdigt imorgon så vi slipper fira jul bland massa kartonger. :)

Sen när väl har flyttat så kommer vi inte ha något internet på några dagar, så då blir det inget bloggande :( Men ni står säkert ut! Jag kommer lägga in bilder från julafton och huset sen, så ni har något att se fram emot, haha.

Nu ska jag gå och se var Linnéa håller på med.. Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback