GLASS OCH COLA

heej hej!

idag fick vi sluta en kvart tidigare i skolan (y) och sen dess har jag ätit panpizza, glass och druckit cola :'D najs! men iallafall, jag måste göra hemkunskapläxa snart.. inte lika najs ^^

i nästa inlägg så ska jag skriva lite om lördagskvällen, men det blev inte så mycket bilder, för jag hade ju bara min mobil att ta kort med, så jag ska se till att få kort från samantha och millah så visar jag er fler (y) sen så ska jag äntligen ta kort på mina presenter som har tagit lite tid.. hehe (a)

men så länge får ni några bilder från skidåkningen idag och på min glaaaass ;P








lägg märke till anna-lotta som alltid ska vara seriös på kort XD


min glass :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback