INGEN SKILLNAD

salut!

som ni vet så skrev jag ju att jag skulle färga håret igår, vilket jag även gjorde. men.. det blev fan ingen skillnad ;( eller jo, utväxten försvann... men annars ser det likadant ut. och ändå tog jag typ fem gånger ljusare än jag har haft tidigare och råkade ha det i lite för länge. men men.. det blev som det blev...jag kanske färgar det jätteljust nån annan gång, så kanske det syns skillnad? XD

aja, men nu ska jag äta upp och sen ska jag göra mig klart for school. haha, förresten så ska jag träna lite med på SO-provet.. så jag kanske får ett G om jag har tur (;

Kommentarer
♥ Skriven av: Isabell

Om du vill bli ljusare på hela håret måste du göra en ljusarefärgning eller bleka håret :)

2010-02-25 @ 16:01:35
URL: http://isabellisen.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

ja, tänkte precis säga det, det går inte att färga ett hår ljusare utan man måste bleka

2010-03-01 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback