LITE VÄCK ELLER?

heeej!

idag fick vi sluta tidigare, för vi slapp engelskan (: så då slutade vi 13:25 (y) men när jag kom hem så var dörren låst.. och theodor satt på toa inne och ropade på pappa att han var klar, men pappa kom inte... så jag ropade väl också i hopp om att han skulle komma och öppna, men nej det gjorde han inte, så jag knackade väl och ryckte i handtaget med inget hände... suck! sen kollade jag i fönstren, men jag såg han inte, så jag gick runt huset och kollade så man såg soffan, och gissa vem som ligger där och sover...jo, pappa...så jag knackade väl på fönstret där också, men det tog en stund innan han reagerade XD vadå väck? hahah! theo sitter liksom på toa och ropar så han nästan börjar gråta och jag står och rycker i dörren XD hahaha ^^ men nu är jag iallafall inne och sitter och äter paj från igår (; men snart måste jag göra massa läxor -.-' jag har matte, svenska och hemkunskapsläxa...boring! men med bra musik så går det väl (;

Kommentarer
♥ Skriven av: Emma L

Vad är din msn ? :) Jag vill ha den !

2010-02-02 @ 17:46:12
♥ Skriven av: anna

är de bara du och linnea som har blogg i eran fam?

2010-02-02 @ 18:09:24
♥ Skriven av: Tina

Mamma i familjen bloggar oxå ;)

2010-02-02 @ 18:10:13
URL: http://www.tiobarnsmamma.se
♥ Skriven av: Freddan

haha nice ! :)

2010-02-02 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback