Missbildade bakelser

hej allihopa!

för en stund sen kom jag hem från skolan, och nu är det äntligen helg! :'D den här veckan har gått rätt fort faktiskt (y) hoppas bara att inte helgen går lika snabbt (; ehm.. ikväll ska jag till wäsa med samantha kanske, om hon kan, och åka slalom :)

idag på hemkunskapen så gjorde vi bakelser efter nåt recept som emma hade med sig, och det var asäckligt för att "tårt"botten smakade jättemycket ägg XD ew! och sen när vi slutade och skulle hem så la anna-lotta sig på marken och rullade, haha!


bakelsen XD haha, den ser helt missbildad ut!

anna-lotta på marken XD


Kommentarer
♥ Skriven av: samantha karlsson

APA!!!! :'(

Jag kan inte..

jag har inga pengar och ingenting. :'(

2010-02-12 @ 16:21:19
URL: http://samanthakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback